2015-02-20 @ 21:43:07 / filippa

Taggad för morgondagen!

Imorgon är det säsongens/årets första riktiga tävling. Och den är på Timrå, jag ska hoppa LC. Vilket motsvarar 80 cm. Ikväll/ i eftermiddags så fixade jag Totte inför morgondagen. Jag gick på en prommis, bara myste på. Fixade honom och han blev knoppad, smorde och gjorde all utrusning fin. Packade allt och gjorde det fint:). Så imorgon åker vi till stallet tidigt på morgonen. Är verkligen supertaggad. Vi hörs innan tävlingen imorgon, och efter med resultat:) . Så håll koll.





Postat av: @emydahlman

Så han är en C-Ponny?Oom han hoppade 80cm LC!🙈
Jag som trodde han var D

Svar: hehe, ja han är c-ponny och är 135 cm hög :)
None None

Postat av: Tuwa

Min bild ;)

Svar: Hahah, okej ;) fin
None None

2015-03-17 @ 07:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: