2015-02-15 @ 21:37:01 / Fanny & Filippa

Två busiga och mysiga ridturer

Igår
 
Igår var det alla ♥ dag , supermysigt. På dagen var vi i stallet väldigt länge, till ridpasset. Jag skrittade till "skällande  hundarna" . Som är ca 20-30 minuter från vårt stall. Jag, Fanny och massa andra stallkompisar + deras föräldrar grillade korv. Hästarna stog runt oss och smaskade hö , och vi grillade korv över elden. Vi hade två supermysiga timmar i skogen. LOVE . Sedan red jag och Nova även ut en långtur kan man säga , 2 timmar. Och det var såå kul och mysigt, ett + var ju att solen sken. Totte var väldans pigg, trippade i skritten hela tiden. Sötnos , båda pållarna var pigga. Vi travade och galopperade mest hela tiden, förutom när vi skritta fram och skrittade av. Vi reacade och det var superkul för både oss och ponnysarna love that. Det är typ det bästa Totte vet:))) Och igår var det jag (Filippa) som red. 
 
 
Idag
 
Idag vart det också en ganska lång tur . Över 1timma. Jag red med Nova & Lova. Supermysigt och roligt var det.Vi red i alla gångarter. Jätte mycket trav & galopp, vi racade mycket , och både hästarna & vi tyckte att det var super mysigt . Är jätte nöjd över Totte. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva än att det var supermysigt och vi travade och galopperade jätte mycket. Älskar verkligen sånna här turer på helgerna som man bara kan rida ut och busa på, så himla härligt . Har dock ingen bild från turen.
 
/Fanny&Filippa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: