2015-01-22 @ 12:08:38 / filippa

Onsdagens hoppträning!

Igår var det hoppträning för min och Tottes del . Superkul,verkligen . Skrittade ner till ridhuset , när jag kom ner så började jag skrottjobba Totte lite . Han vart riktigt fin , började sedan att trava fram i båda varven . 

Sedan så skulle vi rida serpentiner med bommar . Jämna travsteg hela tiden , en bra trav . Gjorde även det åt båda hållen. Sedan skulle vi flytta in framdelen innåt. Bakdelen skulle vara kvar på spåret och framdelen innanför . 

Red sedan på volt i trav och galopp. Mest galopp. Samla , öka , mellangalopp osv. Totte lyssnade ritkigt bra . 

Sedan travhoppade vi några gånger på ett räcke som sedan vart en liten oxer. Galopperade också över den nån gång. Sedan hoppade vi lite gymnastik hoppning , en serie i båda varven. I galopp , inte så högt men det är väldigt jobbigt för dom. Totte hoppade riktigt fint tycker jag. Superkul var det , när vi hade hoppat klart serien skulle vi hoppa en oxer . Sedan travade vi av och skrittade hem. 

Bästa Totte<3


Film kommer senare :) 

//Filippa 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: