2015-03-31 @ 09:38:41 / Allmänt

Dagens läsarfråga

Vad har ni för sadel? Hopp, dressyr, allround, westen m.m 

Vi har en utprovad hoppsadel, jättefin & den är brun. Sen har vi även en svart dressyrsadel.





Postat av: Anonym

En brun hoppsadel, en svart hoppsadel och en svart dressyrsadel😄 fast jag använder aldrig den svarta hoppsadeln🙈

2015-03-31 @ 19:10:57
Postat av: Engla

Totte måste nog vara en utav de sötaste ponnyerna som finns?!? Men nu ha jag en fråga, vilken ras är han? Tacksam för svar :)

Svar: Åå, tack ja han är det , tkr jag också ;) Han är okänd så vi vet ej, men troligen har han lite welsh i sig.
None None

2015-04-06 @ 12:26:28 / http://englas.blo.gg
Postat av: Emmie

Till mina 2 ponnyer har jag en brun sprillans ny CWD, en Svart Harry Dabbs, en svart dressyr Conthy och en svart dressyr Kiefer.

2015-04-11 @ 22:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: