2015-03-02 @ 10:18:19 / Allmänt

Godmorgon kära måndag!

Så himla skönt att vakna till att man har lov. Väldigt många andra ska gå till skolan och sitter och jobbar nu. Inte vi för att vi har sportlov, love it. Tog lite sovmorgon till 09.30, tyvär. Jag får alltid lite ont i huvudet när jag sover länge, eftersom jag är ganska van att vakna tidigt. Det är skönt att vara uppe med tuppen, men det kan även vara skönt med lite sovmorgon ibland. 
 
Har inga speciella planer för dagen, ska till stallet någon gång nu på förmiddagen.Allt ska fixas, Fanny ska rida ut en tur tillsammans med Nova. Vi ska mysa med Totte som vanligt ;) Efter stallet ska vi hem, tror vi skulle vara med en kompis. Så det blir nog en bra måndag, hoppas på lika fint och soligt väder som det var igår. Det är så mysig ute då, och man får så mycket vårkänsla. Jag längtar väldigt mycket till våren och sommaren. Nu är vintern över för detta året tycker jag. 
 
Vad ska ni hitta på en måndag som detta? Förresten har ni redan haft erat lov och går i skolan nu? Eller har ni lov som oss. Jag är verkligen taggad för denna vecka, och vill helst att den ska vara några dagar längre. Det brukar ju gå sjukt fort när man är ledig ;) Håller ni inte med?
 
//Filippa
 
 
 


Postat av: Anonym

Ghh

2015-03-05 @ 21:10:40
Postat av: Anonym

Ghh

2015-03-05 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: