2015-03-01 @ 17:46:07 / Allmänt

Resultat, klubbdressyr

Idag var det dressyrtävling på vår klubb, bara en klubbtävling. Vi åkte till stallet tidigt imorse, släppte ut hästar och fixade allt i stallet. Gjorde Totte lite extra fin och bara myste på där.
 
Jag skrittade ner till klubben , red fram i 40 minuter nere i ridhuset. Red mycket i skritt, skritt-halt och massa övergångar. Så att han lyssnade, han var väldigt fin. Red igenom programmet en gång , lösgjorde han mycket och ställde honom åt båda hållen. Gjorde lika i galoppen , red mycket på volt så att han skulle bli lösgjord åt båda hållen. 
 
Sen när det var en innan mig så fick jag gå in på "collectingring". När jag var där så skrittade jag mest, jobbade honom i skritt och gjorde mycket halter och sådant. 
 
Sedan var det dags för mig att gå in på banan, det kändes otroligt bra. Bara lite såhär små saker som man kan förbättra, men det finns det alltid. Totte var otroligt fin och lyssnade på mig toppenbra. Jag är supernöjd :D Jag fick 64,421 % alltså 180 poäng. Det ledde till en 4:e plats,men det var bara två placerade. 2an och 3an och jag (4an) hade sjukt lika procent. Så himla tätt! Bästa Totte , kungen♥♥
 
Film kmr senare, ni får lite bilder nu. 
 
 
//Filippa
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: