2014-12-26 @ 12:03:16 / Fanny

Mina julklappar 2014

Hejsan!

Har ju redan lagt upp en liknande inlägg. Fast då skrev jag bara vad jag hade fått, inte några bilder. Men Filippa la även upp i det inlägget på sina julklappar, också la vi upp vad jag och Filippa hade fått tillsammans. Så tryck HÄR  om ni vill komma till det inlägget. Och i det inlägget skrev vi också av vilka vi hade fått det av. Men kommer ej att göra det i detta inlägg. 
 
Men nu hade jag tänkt att visa vad bara JAG har fått , och lägga upp bilder på det. 
 
Jag fick en ny mobil :D . En iphone 5s silver. Jag behövde verkligen en ny mobil 
också fick jag denna. Grymt glad och tacksam!
 
 
En svart skoljacka, med guldiga detaljer, superfin verkligen. 
 
En röd varm stalljacka, med silverdetaljer. Väldigt fin och skön. 
 
En matchande stallmössa från Jascon. Jättefin och skön.
 
En aprikos färgad kofta. Superfin och skön. 
 
Jätte härliga och mysiga sockar, som är super sköna att ha i stallet på dessa kalla vinterdagar. 
 
En jättefin tröja . Skön är den också.
 
En vit bacis tröja. Jättefin och skön. Går att matcha till allt. 
 
Ett par helt vanliga blåa jeans. Alltid bra att ha. Superfina. 
 
Fick en bodywash som luktar jättegott.Säkert bra. 
 
Fick ett par svarta fleecefodrade ridbyxor från mountain horse. Jättesköna och snygga. Perfekta nu i vinter. 
 
Sedan fick jag även pengar och pressentkort och sådär. Men tänkte att det kanske inte behövdes på bilder?;) 
Men är iallafall grymt nöjd med allting. Men gå in HÄR om ni vill se vad jag och Filippa fick tillsammans och vad Filippa fick helt enkelt. 
 
Ha en fortsatt bra dag /Fanny
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: